Lai reaģētu uz mūsdienu izaicinājumiem – ar to sarežģīto vides, sociālo un ekonomisko spiedienu – jauniešiem ir jābūt radošiem, inovatīviem, uzņēmīgiem un spējīgiem pielāgoties, ar motivāciju, pārliecību un prasmēm, lai mērķtiecīgi izmantotu kritisko un radošo domāšanu.
Šī spēja apvieno sevī divus domāšanas veidus: kritisko domāšanu un radošo domāšanu. Lai gan šie divi jēdzieni nav savstarpēji aizvietojami, tie ir cieši savā starpā saistīti , ienesot domāšanā un apmācībās papildu aspektus.
Kritiskā domāšana ir pamats lielai daļai intelektuālo darbību, kurā studenti mācās atpazīt vai attīstīt argumentāciju, izmantot pierādījumus, izdarīt pamatotus secinājumus un izmantot informāciju problēmu risināšanai.
Radošā domāšana paredz, ka studenti mācās ģenerēt un pielietot jaunas idejas konkrētos kontekstos, pa jaunam paskatīties uz esošām situācijām, atrast alternatīvus skaidrojumus un saskatīt vai veidot jaunas sakarības, kas noved pie pozitīva rezultāta.
Šī spēja apvieno sevī divus domāšanas veidus: kritisko domāšanu un radošo domāšanu. Lai gan šie divi jēdzieni nav savstarpēji aizvietojami, tie ir cieši savā starpā saistīti , ienesot domāšanā un apmācībās papildu aspektus.
Kritiskā domāšana ir pamats lielai daļai intelektuālo darbību, kurā studenti mācās atpazīt vai attīstīt argumentāciju, izmantot pierādījumus, izdarīt pamatotus secinājumus un izmantot informāciju problēmu risināšanai.
Radošā domāšana paredz, ka studenti mācās ģenerēt un pielietot jaunas idejas konkrētos kontekstos, pa jaunam paskatīties uz esošām situācijām, atrast alternatīvus skaidrojumus un saskatīt vai veidot jaunas sakarības, kas noved pie pozitīva rezultāta.
- Teacher: Merchán Emmanuel
- Teacher: Mohammad Soltani