Mācību kurss paredz, ka valodas mācīšanā izmantojama komunikatīvā pieeja un liela vērība pievēršama valodas prasmju, valodas lietojuma attīstīšanai. Katra temata aplūkojumā norādītas apgūstamās valodas struktūras, kas izmantojamas gan mutvārdu, gan rakstveida saziņai. Tās grupētas pēc apakštematiem (sasveicināšanas, ģimene, valsts, laiks, apģērbs, studijas, restorāns, tradīcijas, kultūra utt.), vārdšķirām (lietvārds, darbības vārds, īpašības vārds, vietniekvārds, skaitļa vārds, apstākļa vārds, saiklis, prievārds utt.) un gramatikas konstrukcijām (Teikuma gramatiskā centra noteikšana, lietvārda deklinācijas noteikšana un to locīšana, darbības vārda konjugācijas utt.)
Kursā tiek dotas nepieciešamāko frāžu kopums, pakāpeniski mācoties valodas likumības. Tematu izklāstā iekļautie pārbaudes darbi ir plānoti kā mācību procesā regulāri veicamie darbi. Runātprasmes pārbaudes uzdevumi veidoti monologa un dialoga izveides un runas prasmes pārbaudei.